Saturday, September 25, 2010

:: Keletah Si Kecil ::


Lihat tajuk??? ahhhaa......
 
hehehhee....sy tertarik untuk menulis n menunjukkn pic2 tentang telatah cousin2 sy yg kecil n comey2 nie. mereka sgt bagus! credit untuk mereka! mereka nie even kecil lagi tapi sgtlah pandai bergaya n pandai berposing. pantang akak sedara die nie pegang camera then mula lah start pusing sana n pusing sini. budak2 kecil nie kita kena pandai layan barulah budak2 nie nak kat kita n mula manja ngn kita. bagi sy, sy suke budak2 nie sebab mereka adalah anugerah tuhan yang tidak terhingga. mereka tiada dosa apa2 pn. jadi, kita layankn jer budak2 ini. comey pe kn?? lalalalalalala~ Tp ingin saya bercerita skit tentang isu semasa skang nie yg menjadi bualan sumer manusia. Ia berkenaan isu buang bayi yg  kita kerap dengar akhir2 nie. tergamak mereka membuang bayi2 yang sungguh comey dimerata2 tempat dimana kita lihat ada yang membuangnya di tong sampah, dalam sungai, dalam semak, ditinggalkan di masjid dan sebagainya. Ada yg masih hidup, nyawa2 ikan n yg sudah tidak bernyawa pn ade. Sanggup mereka membuang bayi2 yang tidak berdosa n mereka ini memang tidak berperikemanusiaan langsung! tidakkah mereka ada perasaan belas kasihan langsung?? tergamak sungguh! kasihan si kecil itu. huhuhu....

okeylah,tidak banyak sgt pn sy mahu membebel pasal isu td just nk meluahkan sikit pe yang sy rasa. kita tinggalkan isu tersebut yer...biarlah ia menjadi renungan kita bersama n sentiasalah kt berdoa dihindarkn dari perkara2 negatif n mendoakan sikecil2 yg tidak bersalah itu ya?!.. jadi dalam entry kali ini sy ingin kongsi keletah cousin2 sy yg comey sgt2 nie. Mari sy tunjukkn pic 2 org si kecil iaitu girl, syifa huda n yg boy,mohd akil ryzki. nahhhh!! enjoy!


* syifa huda : mia sara kidi in our family (mak nor yg kata) *



ala2..tgk 2...dh start dh...suh wat skit jer sbnrnye. 
tp die bg pose terbaik tau... mmwaahh sumer!


ooopppssss....terover ar plak! hehehe

 
lihat mknn nie...sdap kn..jgn xtau, syifa skang berada di SR tau..
mai mkn kek or salad kat blkg nie pn sdap gak!hehe


alamak terseksi plak! cover nie....huhu


*mohd akil ryzki : semangat sungguh die nie..tembam!*



masamnye muke akil nie...hehehe...
nk tau nape? sbb xnk duk dlm nie..adeyh..


dulu mase lahir lg tembam akil nie...
muke sebijik mcm jepun..hehee


teka ar akil kat mana?? pic kat bwh nie anda akan tau yer...
lalalalalalalala~


Yeehaaaa!!! akil kat bwh meja! 
suke sgt tempat nie sbb sunyi n bleh bce paper.


bace paper bwh meja tenteram kot..xde sape nk kacau.hehehe..
suke2...


xoxoxoxoxoxoxo
syg akil! hehehe...

* nie saje pic2 yg dpt sy upload ya....keletah2 mereka sgt mencuit aty n dapat menghiburkn sy n mase2 lapang sy juga terisi adanya mereka...biar jer kecik2...xmau jadi besar tau..hehehee. c ya guyz!

2 comments:

  1. hehehehe...
    atenn!
    mereka berdua sgt comeyh meyh..:))

    ReplyDelete
  2. heheheh...
    comey n semangat sungguh kn kak??
    pandai plak 2 posing2...;)

    ReplyDelete

hah nk komen ar 2??! silakan..bebel lah ape2 pn..