Monday, August 5, 2013

Syukur Alhamdulillah



Alhamdulillah pada tanggal 3 hb ogos 2013 result UITM telah keluar. pada kali ini result yg sgt xdisangka2 kn which i in other word, unexpected!...

syukur sgt kehadratNya berkat usaha selama ini tidak sia-sia. 

terima kasih kepada ibubapa yg sentiasa membantu dlam mendoakan kejayaan anakmu ini, terima kasih juga kepada guru-guru yg tidak jemu-jemu dalam memberi tunjuk ajar untuk membantu, kawan-kawan yg berusaha keras bersama-sama dan juga kepada en faiz hisyam yg sgt memahami dan membantu dalam apa yg sy perlukan.

En faiz sy juga dapat result dan menghabiskan ijazahnya dgn on time dan lepas nie die grad dulu dr sy. i love u sayang. u did it!

lepas nie, kene berusaha keras untuk mendapatkan result yg teraknir untuk smester 6 nie. lepas 2 bolehlah grad dan bekerja! yeahhhh! xsabar2 rasanya nk pegang duit sendiri yg dapat drpd hasil titik peluh sendiri.

tp yg klakarnya bila moment pagi2 lepas sahur terus msg miss ckp' knape xbg sy A solid miss, nie A-...? hehehe...' miss ckp tahniah.itu yg awak deserved! tp mmg sgt bersyukur sbb subject itu yg  paling susah dan sy berjaya membuatnya dgn sentiasa mintak tunjuk ajar. alhamdulillah xsangka dapat harunginya subject yg paling ditakuti.

tp lepas tgk result 2 sempat lagilah msg2 lect say thank you..

lastly, alhamdulillah dan sgt bersyukur atas kurniaNya dan tidak akan sesekali sia-siakan usaha sy selama ini. akan bertekad untuk terus berjaya dan berjaya. InsyaAllah ;)













No comments:

Post a Comment

hah nk komen ar 2??! silakan..bebel lah ape2 pn..