Saturday, October 9, 2010

hati yang menangis~


mood sy pada hari ini sangatlah tidak baik.sy sangat tidak suka pada perasaan ini. bangun2 jer dari tidur terus dapat berita yang tidak sepatutnya sy dengar. last minit ok! sy sungguh kecewa..terus telefon my love sambil menyatakan perasaan itu.menangis sungguh2 sy.tidak pernah sy menangis sesungguh2 macam pagi tadi.sy perlu beberapa org untuk mententeramkan sy dan sy col kwn. kwn tidak angkat. mungkin disebabkan pagi lagi lena diulit mimpi2. mungkin kot. tapi xpelah, berdiam diri lagi baik mungkin?!. sy tidak tahu kenapa tapi yang penting sy sungguh terkilan dan sangat kecewa.kenapa mereka harus berperangai begitu? sebelum ini tidak pula. tidak tahukah mereka bahawa sy sungguh bosan dan rasa tertekan dirumah??? tidakkah mereka berfikiran begitu?? tolonglah faham situasi sy sekarang ini. jangan sampai sy masuk hospital disebabkan tekanan perasaan dan jiwa. kalau boleh sy tidak mahu tp mane tahu suatu hari nanti..hmmmm, pada keadaan sekarang nie sy masih tertanya2 kenapa harus begini. 1 hari ini sy rase membazir air mata. masuk bilik, nangis. masuk toilet nak mandi, nangis. duduk diam, tumpah lagi air mata sy. my love sy pulak 1 hari ini senyap jer...sy tahulah anda di tioman tp xbolehkah anda update apa yg anda buat. 1 msg pn xde,lg ar nak col. dengan perbuatan anda itu lagilah membuat sy menangis sungguh2...sedih;((((((( pada keadaan sekarang ini sy tengah terfikir hari2 sy yang mendatang macam mane keadaan.bila difikirkan, sedih pn ade. tp sy perlulah terus pandang kehadapan dan never look back! sy seboleh2nya tidak mahu membesar2kan perasaan sedih ini tp mungkin sebab sy ini seorang perempuan yang langsung tidak dapat mengawal emosi.. kalau orang lain fikir, mungkin mengada2 tapi inilah sy.ini jiwa sy..lantak sy lah! oklah, sy rasa ckup setakat ini sahaja~

5 comments:

  1. sayangku...
    kenapa nie?
    nape xshare dengan aku?
    tell me la..

    ReplyDelete
  2. aku faham ten.. kau sabar oke.. dugaan ALLAH.. bila bila kalau benda dah redha kau nak join aku , aku ok je ! chill oke baby :)

    ReplyDelete
  3. My dearest aten....
    nape ni...emotional nye kmu..
    agak2 bosan dah tahap dewa tu rjin kan tgan start keta and drive ke UM cari aku k...i will be here waiting for u la syg..:)
    huhu...

    ReplyDelete
  4. everything happen with a reason,
    satu ari nanti dorg akan phm,
    chill! chill!! :)

    ReplyDelete
  5. heheheh...luv u all sumer!
    ok2..sy chill2 kn diri skang nie...thnkz dila,long,eqa n azmie!

    ReplyDelete

hah nk komen ar 2??! silakan..bebel lah ape2 pn..